איך בוחרים חברת בדק בית בישראל

איך בוחרים חברת בדק בית מומלצת

מחירי הדירות בארץ כל הזמן עולים ועולים, וחלום רכישת דירה הופך להיות רחוק יותר ויותר. אנשים רבים עוברים סבל רב ועבודה קשה עד שהם מצליחים להגיע אל הרגע הנכסף ולעבור לדירה חדשה.

מעבר לדירה חדשה הוא תמיד מרגש, בין אם מדובר בדירה שרכשתם ישירות מקבלן או דירה מיד שנייה, המעבר למקום אחר הוא התחלה חדשה ופרידה ממקום שגרתם בו ואולי גם נקשרתם אליו.

אחד הדברים שחשוב לדעת בתקופה כזאת, היא החשיבות של בדיקת בדק בית לדירה אליה אתם נכנסים.

הבדיקה מבוצעת על ידי מהנדס בדק בית מומחה אשר תפקידו לגלות ליקויים שישנם בדירה.

מתי צריכים לעשות בדיקת בדק בית?

כאשר מדובר בדירה מיד שנייה, חשוב מאוד לעשות את הבדיקה של הבית יד 2 עוד לפני חתימת החוזה.

כאשר מהנדס בדק הבית יסיים את הבדיקה שלו בדירה, הוא יעביר לכם דו"ח המפרט את הליקויים אשר הוא מצא בדירה וכך תוכלו לקבל חוות דעת על מצבה של הדירה ולהחליט האם משתלם לרכוש אותה, והאם המחיר אותו דורש המוכר אכן משקף את השווי שלה.

כאשר מדובר ברכישה של דירה חדשה ישירות מהקבלן תוכלו לעשות כמובן את הבדיקה רק כאשר הדירה מוכנה, אך גם במקרה כזה הבדיקה היא חשובה משום שגילוי מוקדם של ליקויים או הפרות של החוזה יעזור לתיקון מהיר יותר של התקלה משום שהקבלן יוכל לעבוד יותר בקלות כאשר עדיין לא נכנסתם לדירה והפועלים עוד לא עזבו את האזור.

האם הקבלן צריך לתקן את הליקויים שנמצאו?

החוק בארץ קובע תקופה של פרק זמן משתנה עבור כל פגם או ליקוי שנמצא בדירה אשר על הקבלן לתקן מבלי שהקבלן יכול להתנער אלא כן יוכיח שאין הליקוי באשמתו.

ולכן כאשר מהנדס בדק הבית מוצא ליקוי או פגם משמעותי תוכלו לדרוש מהקבלן לתקן את הליקוי עוד לפני שאתם נכנסים לדירה.

איך בוחרים חברת בדק בית בישראל?

כאשר מדובר בסכומים משמעותיים כמו רכישת דירה אין מקום לפשרות, בדיקת בדק הבית יכולה לגלות ליקויים של אלפי שקלים ואפילו ליקויים מסכני חיים ועל כן חשוב לבחור את החברה הטובה ביותר המספקת את שירות בדיקת בדק הבית.

חשוב מאוד שהחברה תהיה אמינה, ולמהנדסים של ניסיון רב בעריכת בדיקות בדק בית כך שלא יפספסו ליקויים חשובים שיכולים לגרום לכם להוצאות מיותרות ולעגמת נפש בעתיד.

בנוסף, חשוב מאוד לקבל חוות דעת לגבי טיב השירות אשר אנשים קיבלו מחברה בכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר.

Facebook
Telegram
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print